Studiereis Thailand

Ik mag weer op reis; STUDIEREIS Thailand.

Hoe werkt zo iets nu eigenlijk? Die vraag wordt mij vaak gesteld. Als reisadviseur kun je inschrijven op diverse studiereizen die georganiseerd worden door diverse Touroperators of verkeersbureaus. Inschrijven wil nog niet zeggen dat je mee mag. Vaak volgt er een loting, want er zijn meerdere inschrijvingen dan dat er plaatsen zijn en met een beetje geluk mag je dan mee.

Niet altijd heb ik dit geluk, dit jaar is het me nog niet eerder gelukt ingeloot te worden. Mijn eerste keus was Zuid Afrika, die staat al zo lang op mijn verlanglijstje maar helaas. Wederom niet ingeloot. Blijven proberen uiteraard.

Nu dus naar Thailand, een waanzinnig druk programma wordt er voor ons in elkaar gezet, om ons zoveel informatie – bezienswaardigheden – bestemmingen te laten zien. Want zien is verkopen, het is zoveel makkelijker een bestemming waar jezelf geweest bent te verkopen.

Dus Thailand here I come …….. het land van de glimlach …… ik ben heel benieuwd

studiereis

Plaats een reactie